Welkom


Welkom op mijn blog.
Een dagelijks medisch verslag over mijn gezondheid vind je hier niet.
Wel een kijkje op hoe ik mijn ziekte probeer te benaderen.
Aarzel niet om dat zelf ook te doen.
Frank

maandag 31 december 2012

2012...

Frank,

Vandaag zwaaien we 2012 uit en omarmen het nieuwe jaar 2013.
2012 bracht ons veel verdriet, het afscheid van jou was pijnlijk.
Voor ons een jaar dat we nooit zullen vergeten.

Maar we hebben goeie vrienden, Frank.  Veel mensen zien ons graag en zijn erg begaan.
Dat doet goed ! (Misschien zit jij daar ook wel voor iets tussen...)
We proberen van 2013 het beste te maken !  We doen samen ons best..

Dikke zoen !
Annemie
Mien 
Floor
X








3 opmerkingen:

  1. Vandaag ook weer, Frank...
    je wordt gemist..
    je bent geliefd
    maar ook o zo vaak bezongen
    Knalt het daarboven ook zo erg?
    of heb je misschien vanuit 'engelen'perspektief van de vele vuurwerksterretjes kunnen genieten.
    Ik stel me voor dat jij daar de boel ook aan't entertainen bent, zoals een ster het beaamt.
    Blijf zoals een ster ook in 2013 ons de weg wijzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaba Frank,

    Ja ja, bijna 9 maanden...

    Het kerstfeestje was anders zonder jou...

    Heb je het gezien !!! Marc heeft je sjaal gekregen van jou.
    Annemie heeft dat gegeven, tof hé.

    Hij is er heel zorgzaam over, zo ben je altijd bij hem, en hij reukt naar jou.

    Ik mag hem niet wassen, heeft groot broer gezegd.

    Tot...
    Groetjes, Inge


    BeantwoordenVerwijderen
  3. En morgen is Annemie jarig Frank ...
    't Zal zeer doen zo zonder jou ...
    Geen Frank die croissantjes haalt en 'happy birthday' zingt...

    We gaan goed voor haar zorgen Frank ...
    We zullen een glaasje wijn drinken en toasten ... op haar ,
    maar ook op jou Frank !
    We nemen bloemen mee voor haar ... maar ook voor jou Frank ...

    Want ook al ben je er niet echt ...
    Je zal er zijn , in al onze harten ...
    en vooral in dat van Annemie ...
    Zeker weten ...

    Kom jij zeker eens piepen ?

    BeantwoordenVerwijderen