Welkom


Welkom op mijn blog.
Een dagelijks medisch verslag over mijn gezondheid vind je hier niet.
Wel een kijkje op hoe ik mijn ziekte probeer te benaderen.
Aarzel niet om dat zelf ook te doen.
Frank

zondag 1 april 2012

Weekend

Een weekendje rust op alle vlak, dus ook even op de blog.
Gisteren zaterdag heb ik een rustdag extra genomen in het ziekenhuis. Kort van adem en veel gehoest hadden me wat uitgeput en naar huis gaan was even geen optie. De extra slaap hebben me goed gedaan, en zo kon ik deze voormiddag toch nog naar Retie.


Hier thuis was het goed. Ik heb zeer genoten van de Ronde van Vlaanderen. Persoonlijk vond ik het in het begin een heel zenuwachtige koers, met toch een spannende laatste 50 kilometer. En natuurlijk klasse dat ons Tommeke de Italiaanse ban kon breken en het fantastisch afmaakte. Op naar Parijs-Roubaix! Deze avond ben ik weer op kamer 6, kan ik voor de laatste keer Witse aanschouwen.


En zo starten we weer een nieuwe week.
De volgende dagen treffen we voorbereidingen voor een langere komst naar huis. Ik krijg een 'poort', een port-a-cath, langswaar ik thuis mijn voedsel kan krijgen. Ook de aerosol kan thuis toegebracht worden, dus een behandeling hier kan perfect, volgens de dokter. Het zal natuurlijk een aanpassing zijn voor mij, maar ik maak me toch sterk dat het deze keer moet lukken, dat ik me in mijn eigen huisje goed kan handhaven.


Ik kijk er naar uit!


Frank

1 opmerking:

  1. Mss goe dat we nie geweten hebben dat je zaterdag nog int ziekenhuis was.
    Kon je eens écht rusten.
    Blij dat je nog even thuis bent geweest.
    Laat de port a cath maar komen en de aanpassing thuis mag gene schrik brengen Frank.
    Wij leiden je wel af :-)
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen